maskrosjossi

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Jossi .. - 23 december 2014 18:21

hejhej igen.
Idag har det vart en rolig dag tycker jag för att jag har nämligen vart i Pajala tillsammans med mina systrar och träffat våran underbara morbror och mamma på tannavallen och hade det mysigt.
Vi har nämligen inte sett våran morbror på över 3 år så det var extra roligt och jag hoppas verkligen att man får se honom snart igen för det var så roligt.
Imorron är det julafton och då får man öppna julklappar och äta julbord och det tycker jag ska bli roligt och vi ska vara hemma och göra det och på juldagen så blir det nog att fara till syrran och öppna lite mer julklappar och ha det mysigt.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Jag och min underbara syster på väg hem från Pajala :)

Våran underbara morbror och mamma <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards