maskrosjossi

Alla inlägg under april 2015

Av Jossi .. - 22 april 2015 20:25

                                                  
           HejHej Igne!

 

När jag fyller 18 år så får jag ju bestämma helt fritt om jag vill flytta hem till mamma eller om jag vill bo kvar i mitt familjehem men jag har redan nu bestämt mig för att flytta hem till mamma för att på grund av en andledning så mår jag dåligt utav att bo i familjehemmet och den andledningen går det inte att göra nånting åt det vet jag och det är därför jag valde att jag ska flytta hem till mamma då och även om ni tycker att det var ett jätte dåligt val som jag gjorde så kan inte ni säga nånting och bestämma att jag inte ska flytta hem till mamma för att det är dåligt utan det är mitt val och jag bestämmer då själv ni kan inte gå och ändra på det valet för jag är faktiskt 18 då och jag kommer nog inte att ändra mig till att stanna kvar i familjehemmet utan jag kommer nog att hålla fast vid mitt beslut ända tills jag fyller 18 år och tills det är dags att välja.

 

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 18 april 2015 10:56

Hejhej igen!
Under påsklovet har jag varit till Stockholm på läger och sen har jag varit ner till Småland också.
På lägret så har vi först varit på ett fort där vi i grupper har löst en massa uppgifter och det var riktigt roligt att göra det och om ni undrar vad det var för fort så var det ungefär samma som fångarna på fortet och sen har vi haft ledardejter och jag hade med en ledare som heter Jossan och det var också otroligt roligt och sen har vi haft arbetsgrupper och i min grupp hade vi en ledare som heter Kristoffer och Jossan också och sen har vi varit och ätit frukost på ett hotell som heter Hilton och det var en jätte god frukost och sen har vi haft lek där vi först skulle komma på 20 ord till ett ord och sen skulle vi få en ledtråd där vi skulle hitta en kyckling i skogen som där sen skulle få en till ledtråd var vi skulle hitta påskäggen och sen har vi inte gjort så mycket mer sen har jag varit ner till Småland och hälsat på min fostersyster och hon har fått en lite kille som var jätte söt och det var också roligt att få träffa henne igen och sen har vi kommit hem på onsdag kväll och när vi kom hem så var det skitkallt i huset, vi hade bara 8 grader i huset så ni kan tänka er att det var otroligt kallt när man kom hem.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Sandvik kyrka.

Julia och lilla johnny

Snygg stil Milla :)

Ovido - Quiz & Flashcards