maskrosjossi

Alla inlägg under maj 2014

Av Jossi .. - 30 maj 2014 14:29

Hejhej!
Igår har det varit kristihimmelsfärdsdag och då har jag barat vilat för det var nämligen söndag igår och då ska man vila :).
Idag fyller världens bästa mamma år det det är säkert roligt också för henne :) och idag har jag också varit ute och kollat på duvorna och har också varit med min fostermamman ute för hon har nämligen planterat blommor och det gör hon nu också faktiskt och nu så sitter jag och dricker kaffe och jag tycker faktiskt kaffe är gott :)
Under sommaren så ska jag bara vara och sen så ska jag sola för att bli brunnare för det behöver jag och sen så ska jag också om jag kan så ska jag bada också om det är soligt och varmt ute så ska jag för jag älskar att bada på sommaren och sen får jag se vad jag ska göra under sommaren :) jo jag ska vila också då för min rygg skull för den ska bli bra och då behöver den vila och sen är det bra att röra på sig också lite grann faktiskt men inte så långa sträckor alls bara korta sträckor. Idag har jag också busat lite grann med min hund som heter Milla och hon är typ nästan världens sötaste hund men en sak som jag kan säga om henne det är att hon kan skratta och hoppa rätt så högt så jag brukar säga att hon borde bli höjdhoppare och sen kan hon charma väldigt bra också.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)

Milla kollar och tänker säkert vad jag håller på med :)

Av Jossi .. - 29 maj 2014 20:12

Hejhej!

Idag har jag ätit mina första jordgubbar och jag tyckte att det var riktigt gott för jag vet inte när jag åt jordgubbar senast men säkert var det länge sen jag åt det menmen jag åt ju det idag också.
Idag har det också varit otroligt varmt också ute så jag har vart ute och solat och det har också varit otroligt skönt.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)

Av Jossi .. - 29 maj 2014 12:33

Sitter ute och solar och det är faktiskt otroligt skönt att vara ute och sola också :)

Av Jossi .. - 28 maj 2014 15:00

Hejhej igen!
Nu har det gått ett tag sen jag opererades i Umeå och jag tycker att det har blivit bättre i ryggen nu den tiden jag har varit hemma och snart är jag uppe och hoppar som vanligt fast om ungefär ett halvår är ryggen typ helt läkt och det känns ändå rätt så länge att vänta fast då vet jag ju att ryggen blir bra. Om ca två veckor är det skolavslutning och jag vill ju helst fara men jag vet inte om jag får och sen vill jag också helst fara till Pajala och gratta min storasyster till hennes examen och det vet jag inte heller om jag får men samtidigt måste jag ju tänka på min rygg så att den blir bra och det är ju det som jag också vill. Men som sagt så hade det vart roligt att fara på skolavslutningen och sen till Pajala?

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 ?

Av Jossi .. - 22 maj 2014 12:46

hejhej igen!


den 6:e maj så opererade jag min rygg i umeå och innan det så var jag rädd att det skulle hända något under operationen men det var tur att det inte gjorde det utan att det gick bra istället. När jag vaknade så hade jag förstås ont i ryggen men man brukar ju ha ont efter en operation så det var ju inte så konstigt. Jag var bara i umeå i en vecka och sen fick jag åka hem och jag var så otroligt glad över att jag var på sjukhuset så kort tid efter en skoliosoperation och jag fick faktist veta att det var ett svensk rekord också och vissa andra brukar ju vara t.o.m upp till 4 veckor i sjukhuset så jag var bara glad.


men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards