maskrosjossi

Alla inlägg under mars 2013

Av Jossi .. - 29 mars 2013 16:10

HejHej Igen!!!!


Det var ett tag sen jag gick och var skrev i den här bloggen för att jag inte har oekat skriva på ett tag men nu är jag tillbaks igen och orkar lite mer.


Det första jag vill säga är att min kusin linnea var med i gladiatorerna och vann hela skiten för att hon var så bäst och den som fick möta i finalen fattar jag inte för i duellen så har inte en enda utmanare slagit gladiatorn bullet för att bullet är så hård och hemsk men nu slog utmanaren josefine henne och det var det som var typ häftigast förutom att linnea vann då så var det ju det så jag är riktigt imponerad på både linnea och josefine.


Nu är det i alla fall påsklov och det är så otroligt skönt att det är det för jag har varit så trött och less på skolan så det var inte sant men nu får jag vill i nån vecka och det är skönt som jag sa.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam <3      

Ovido - Quiz & Flashcards