maskrosjossi

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jossi .. - 31 oktober 2014 19:24

hejhej igen!
Då var det fredag igen och bara helgen kvar utav höstlovet.
Tiden den bara rusar iväg och det är exakt en vecka tills jag får börjar springa och simma och annat.Tänk det har snart gått ett halvår sen jag opererade min rygg och det känns faktiskt bra. Det här året är också snart slut, det är bara 2 månader kvar utav det och nyss så var det januari och det är redan sista oktober.
Under höstlovet har jag inte gjort mer än att varit till Sthlm på läger och sen mest tagit det lugnt och idag har jag varit till Pajala och träffat mina underbara föräldrar.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

På väg hem från Pajala.....

Med bussen.

Av Jossi .. - 27 oktober 2014 16:52

här kommer några bilder från flyget:

Av Jossi .. - 27 oktober 2014 14:29

hejhej igen!
Nu sitter jag och väntar på att flygplanet ska flyga iväg från Sthlm.
Jag har nämligen varit i Sthlm på ett fantastiskt Maskrosbarns läger och träffat en massa fina ungdomar som har vart på samma läger som mig tidigare så det var otroligt roligt att se dom igen och jag önskar att jag hade kunnat vara i Sthlm hela höstlovet också för jag har nämligen höstlov den här veckan.
Under veckan så får jag se vad jag hittar på i alla fall men jag ska i alla fall träffa min underbara syster på höstlovet och sen så ska jag nog vara ute och promenera också.
Men hur som helst så på lägret så gjorde vi inte mer än att vi pysslade halloween kort, vi for till stan och åkte sån där Broadway eller vad det nu hette nu igen och sen hade vi sermonier och vi myste också för det mesta. Så det var ett otroligt roligt läger jag var på.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Väntar på att flygplanet ska fara iväg i Sthlm :)

Av Jossi .. - 24 oktober 2014 08:01

HejHej Igen!!


Nu är det äntligen fredag igen och sista skoldagen innan höstlovet och det ska bli så skönt med höstlov också då man äntligen får slappna av i en vecka.


Idag åker jag hem redan vid halv 1 från skolan för att jag ska till sthlm idag klockan 20 över 3 från pajala går flyget och man måste vara en halvtimme före på flygplatsen också och när jag kommer hem så måste jag hinna duscha och packa färdigt det som ska med så det är därför jag måste åka hem lite tidigare för om jag  kommer hem klockan halv 2 så blir det så stressigt också så det är bättre att komma hem vid 1 istället.

Men det ska bli otroligt roligt att träffa alla igen från maskrosbarn när man inte har sett dom på ett halvår och det som blir ganska tråkigt med att fara till sthlm är att det inte finns någon dusch alls så man kommer verkligen att känna sig ofräsch i ungefär 3 dagar och sen att det inte finns toalett där utan det finns bara utetoa där så det blir inte heller så värst roligt men huvudsaken är att det finns någon toa där i alla fall och sen så får jag inte vara med på några lekar nästan på grund av att jag har opererat mig men jag får ju se när jag kommer dit vad jag får vara med på nå lekar för om det finns lekar som är lugna så kan jag säkert vara med. Men det kommer nog säkert bli roligt ändå stt vara i sthlm.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 5 oktober 2014 16:14

hejhej!
I helgen har jag vart i Kiruna på stormöte och det var roligt och rätt så mycket folk var det och jag fick se några av mina släktingar och det var roligt det också.
Idag har jag varit hos min syster och firat henne.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Vi åt Thai mat i Kiruna och det var rätt så gott!

Vi kollade idol där i Kiruna. Mysigt och roligt.

Kiruna kyrkan!

På väg hem i mörket från Kiruna!

Av Jossi .. - 3 oktober 2014 21:10

hejhej igen!
Nu är det helg igen och det är som vanligt skönt. Under helgen är vi i Kiruna för det är stormöte där. Vi är från ikväll till imorron kväll. Så det blir nog roligt att vara på stormöte när man inte har vart på stormöte på ett tag. På söndag blir det att fara till syrran och kanske fira henne för hon fyller nämligen år idag.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Kollar idol i Kiruna!

Ovido - Quiz & Flashcards