maskrosjossi

Alla inlägg under juli 2015

Av Jossi .. - 18 juli 2015 20:26

hejhej igen!
Jag sa ju innan jag åkte på Maskrosbarnslägret att jag skulle skriva när jag kom hem och nu skriver jag.
På lägret har vi bl.a haft spa,lekt lekar, haft arbetsgrupper, haft ledardejter som var jätte roligt och mysigt och sen har alla deltagare fått hålla i pass och när vi har hållt så har vi vart i grupper och i min grupp så höll vi i ett pass som innehöll först en 7-kamp samt en cermoni där vi gjorde en tavla till alla där det stog du är unik och värdefull därför att du är... Tex klok och omtänksam och sen när vi gav tavlan så fick alla i gruppen en kram så jag tyckte att vårat pass både var jätte roligt och jätte mysigt. Och sen har vi inte gjort så mycket mer. När vi tog avsked av varandra så grät jag jätte mycket för att jag tyckte att det var jätte jobbigt att lämna dom och sen syns vi inte på 1 år så det var därför jag grät för att jag visste att vi inte kommer att synas på ett bra tag. Men det har vart fruktansvärt roligt att vara på lägret.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Rislampa som vi slängde upp i luften

Vi klädde ut oss på lägret

Ett av våra pass som vi höll

Mina älsklingar

Mina älsklingsledare

Av Jossi .. - 8 juli 2015 18:24

                                                              HejHej Igen.

 

Det var ett tag sen sist jag skrev på den här bloggen och det är för att jag inte kommer på nåt att skriva om. Hur som helst så imorron så åker jag till underbara maskrosbarns läger i Hälsingland och kommer att vara där en vecka så jag kommer inte skriva på bloggen först när jag kommer hem i så fall och det kommer bli väldigt roligt att få fara dit igen och det som jag tycker är tråkigt är att det är sista lägret som deltagare i hälsingland och sen dröjer det ett år tills det är dags igen för läger och man kan ju säga att 1 år är en lång tid men tiden den går ju ändå så fort så snart har det gått ett år och snart så fyller jag 18 år också och det ska bli roligt tycker i alla fall. Nu har också sommarlov och snart börjar jag gymnasiet och det tycker jag ska bli roligt och spännande och tänk att det bara är 3 år kvar tills jag också tar studenten och om 3 år har alla 3 systrar gått ut gymnasiet. Sen när jag kommer hem från lägret så ska jag träffa min underbara mamma och våran morbror Markus på fredag och det tycker jag också ska bli roligt och man har inte sett honom sedan pappas begravning var och det är ju ungefär 4,5 månad sen sist så det är ju ett tag sen. 

 

Men nu har jag inge mer att skriva så jag får skriva sen när jag kommer hem från lägret om jag inte får nån ledig stund så att jag kan skriva på bloggen men annars hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards