maskrosjossi

Alla inlägg under maj 2013

Av Jossi .. - 19 maj 2013 16:12

HejHej igen!!!!


Nu är det bara 3 veckor kvar utav skolan och det känns jätte skönt att vi snart har sommarlov och domm 3 veckorna kommer gå så fort känns det som och det hoppas jag att det gör också för jag behöver verkligen sommarlov.


På lördag alltså igår så på dan så solade jag för det var varmt och skönt och sen klockan 7 ungefär så for jag till ann-sofie min älskade syster och det var andra som vi kände väldigt bra ända sen vi var små som också var där och vi kollade på Eurovision Song Contest finalen utav den alltså och det var faktist rätt så roligt att kolla på det tillsammans med andra


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram  

Av Jossi .. - 2 maj 2013 11:35

HejHej!!!


På valborg så var jag hos min syster ann-sofie och grillade och sånt och dom försökte ju göra en majbrasa men det gick ganska bra för dom fick ju på den men bara en del av den som tur var och sen så brände ann-sofie upp sin jacka i brasan och jag sa bara stackars jackan men men sånt är livet hon ville ju bräna upp den ochsen gick vi och åt ostbågar och drack coca cola och sen for hem igen.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam <3      

Ovido - Quiz & Flashcards