maskrosjossi

Alla inlägg under mars 2015

Av Jossi .. - 27 mars 2015 15:30

Idag var det 1 månad sen vi begravde våran allra käraste och mest saknade pappa <3 vi saknar dig otroligt mycket och önskar att du var med oss här istället på jorden men dina dagar var räknade och det är ingenting som vi kunde göra något åt <3

Av Jossi .. - 9 mars 2015 17:26

hejhej igen!
Nu har det gått en månad sen våran käraste och älskade pappa gick bort i en trafikolycka. En riktigt jobbig dag var det där tyckte jag. Jag kommer aldrig att glömma dig pappa. Jag kommer att minnas dom bra och roliga stunder som vi hade tillsammans. Hur roligt vi hade när vi pratade i telefon. Vi ses snart i himmelen. Jag saknar dig otroligt mycket och älskar dig också otroligt mycket också.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Pappas grav.

Älskade och saknade pappa

Ovido - Quiz & Flashcards