maskrosjossi

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jossi .. - 27 oktober 2012 16:24

HejHej!!!!


Äntligen är det höstlov  


Man får se vad man ska gör under höstlovet kanske vara ute mycket och slappa mycket och nåt mer kommer jag faktist inte på just nu.


Efter höstlovet så är det bara 7 veckor kvar utav skolan och sen är det jullov och dit längtar jag faktist allra mest för då får man julklappar och sen får man skjuta raketer och sen får jag börja äta godis efter det om jag vill och det tänker jag faktist göra men då tänker jag bara äta på lördagar det har jag faktist bestämt  


Men nu har jag inge mer att skriva så hjedå och kraam<3  


Av Jossi .. - 15 oktober 2012 10:45

Hejhej!!!!


Nu är det dags för en ny vecka igen och ny dag  


Den här veckan hoppas jag att den går minst lika fort som alla andra veckor och snart är det höstlov och jag har inte tänkt så mycket på vad jag ska göra men jag kanske ska vara med mina syskon.


Jag längtar väldigt mycket till jul och nyår och varför jag längtar till jul är för att man får julklappar och varför jag längtar till nyår är för att man få se raketer och sen att det blir ett nytt år och sen att man får vara uppe länge och sen att jag får börja äta godis igen efter det och jag hoppas verkligen att jag klarar av att hålla de sista månaderna mitt godislöfte för jag behöver mina 1000 spänn.


Men nu har jag  inge mer att skriva så hejdå och kram <3  

Av Jossi .. - 7 oktober 2012 09:51

hejhej!!!!


Idag är det sista dagen på helgen och det är skola igen och det känns inte så bra för man är alltid så trött när det är skola och sen så känns det som om man inte har haft nå lov på länge och det är ju snat för man har ju inte haft lov sen i juni till augusti.


Jag längtar så otroligt mycket tills det blit höstlov för då får jag vila ut och bara tänka att det äntligen lov och sen när skolan har börjat efter det så när man har gått i skolan ett tag efter höstlovet så börjar man säkert säga och tänka att varför det aldrig blir lov snart också säkert säga så varje gpng när man har haft ett lov och gått i skolan ett tag.


Man får kämpa i några år till och det som är allra viktigast är att man inte ger upp i något.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla kära läsare och kraam >333  

Av Jossi .. - 3 oktober 2012 09:10

Hej. Nu är är det Onsdag och har inte skrivit alls den här veckan. Men jag ska säga lite kort vad jag har gjort.

På måndag hade vi HK på HK:n lagade vi mat. Det var ris och Kebabkött. Det var gott.

På tisdag hade vi en hel dag ute i skogen. Från klockan 08.00-13.00 Vi skulle ha varit ute till 15.00 men det regnade så mycket. Men det var ganska roligt iallafall. Vi fick använda ett utekök och då gjorde vi tall och barr te. Det var ingen höjdare. Sen var det någonting om en kompass som jag inte kommer ihåg. Sen fick vi också göra upp eld. Men det var ju jätte blött. Så det var lite svårt. Men det gick bra.   Sen på kvällen åkte jag och tränade.   

Idag är det onsdag och en helt vanlig dag. På morgonen hade vi idrott. Men jag kunde inte vara med. För att jag hade ont i nacken. Men dom andra hade orgentering och jag gick till skolan. Efter skolan klockan 15.00 ska vi till bönhuset för en konfimationsträff. Vi slutar där 16.30 Så kommer hem ganska sent. 


Men nu börjar vi igen och vi ska ha engelska.

Så Hejdå. Ha en bra dag!    

Ovido - Quiz & Flashcards