maskrosjossi

Alla inlägg under november 2014

.

Av Jossi .. - 4 november 2014 20:24

                                                  
      Hejhej Igen!

 

På torsdag samma vecka som jag kom hem från Umeå så har jag känt att en person inte har brytt om mig lika mycket som den personen gjorde innan jag opererades och på torsdag den veckan så har jag inte mått lika bra som då förut.

Och jag kommer ihåg att jag grät tyst men ändå ganska mkt när jag försökte somna och det var för att jag såg den personen och en annan person göra någonting som jag började känna att den där personen började bry sig mindre om mig och att jag började känna mig sviken. Det var en söndag så när jag grät då också.

Ända sen den dagen så har jag mått dåligt och inte hsr vågat säga det till någon ännu om det så det är därför jag skriver det på bloggen för att försöka få bort mina känslor och just nu så känner jag mig trött och lite sviken inom mig. Den personen pratar finska typ hela tiden med den andra personen och det gör också att det blir lite jobbigt för mig för jag förstår typ inge fisnka alls och det är ju inge roligt för mig att bara sitta där och inte förstå någonting alls när dom pratar finska och det har också gjort att jag har mått lite dåligt. Det enda som jag bara kan hoppas på nu är att det ska bli bättre för annars vet jag inte hur jag ska göra.

Men nu så skulle jag bara vilja gå och sova för jag är faktiskt rätt så trött för jag har vart i skolan idag och vaknat klockan 6 idag.

 

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards