maskrosjossi

Alla inlägg under juni 2011

Av Jossi .. - 20 juni 2011 18:43

hej igen!


Idag mår jag ganska bra men har ont i ögonen och huvet men annars mår jag bra.


Om 2 veckor på söndag så ska jag,mamma,pappa och camilla fara till finland men ann-sofie far på söndag.


Nu är vi inne på andra veckan av sommarlovet och om man räknar med den här veckan så är det 9 veckoer kvar annars är det 8 veckor och 6 dagar.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå! kram<3

Av Jossi .. - 18 juni 2011 17:22

hehej igen!!!!


Nu idag är jag fortfarande sjuk som har förskylning och har ont i halsen.


Jag ska bli frisk nu och inte sen för jag tycker det är jobbigt att vara så

sjuk hela tiden men det värsta som jag tycker är det är magsjuka,hosta,

influensa och feber.


Nu har jag blivit lite bättre i alla fall men fortfarande ont i halsen och förskyld

och ont i huvet men det blir väl bra nångång antar jag för man kan ju inte vara

frisk hela tiden för man måste vara sjuk också för gud vill att vi ska vara både

friska och sjuka.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå!!!!! kraaaaam<3

Av Jossi .. - 17 juni 2011 20:09

hejhej!!

Jag är sjuk för min syster har smittat mig med försylning och ont i halsen.

Medan jag är sjuk så är hon frisk.


Jag vill inte vara sjuk när vi ska fara till finland om 2 veckor för det skulle vara tråkigt om jag är sjuk i finland.

Jag hoppas att jag blir frisk snart innan vi ska fara till finland.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdååå leverpasej! kraaam<3.

Av Jossi .. - 7 juni 2011 16:24

hejhej leverpastej!


nu har jag kommit hem från den tråkiga sklan som aldrig tar slut men livet är sånt och man kan ju inte göra nåt att skolan är i 6 år till .


Man blir trött på morgonarna  och efter skolan också och idag när jag kom hem från skolan så fick jag ganska ont i huvet men det går väl över nångång!


Nu har jag inget mer att skriva så hejdå!! kraaam >3

Ovido - Quiz & Flashcards