maskrosjossi

Alla inlägg under april 2013

Av Jossi .. - 15 april 2013 11:35

HejHej Igen!!!!!


Det var ett tag sen sist jag skrev på bloggen.


Under helgen så har jag vart hos syrran  camilla i aareavaara och på lördag så åkte vi skoter men jag kommer inte ihåg vars vi åkte men det var några kilometer vi åkte skoter och det var jätte kul att åka skoter för det var typ över 1 år sen jag åkte skoter och när vi åkte skoter så höll det på att skumpa typ hela tiden så man fick ont i baken och det var inte så värst kul men annars var det svin kul att åka skoter och när vi kom fram till platsen så grillade vi och pimplade vi fast jag gjorde inte det men skit samma men när vi kom tillbaks igen så hade jag självklart ont i benen men den var rätt så skönt att få vila dom men hur som helst när vi kom hem så åt vi lite och kollade hockey SM-Final Luleå-Skellefteå och självklartså är Skelefteå mitt favvo lag så jag hejade på dom och dom vann med 1-0 och igår så var det också hockey men jag hann inte se hela för jag skulle hem med bussen men jag hörde på radion i bussen vem det var som vann och det var självklart skellefteå igen som vann med 4-2 och om dom vinner typ 2 till matcher så tror jag at dom vinner hela eftersom att det är ju 7 matcher och det har vart 2 och skellefteå har vunneit 2 och det skulle bara vara så bra om dom vann.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam <3    

Ovido - Quiz & Flashcards