maskrosjossi

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jossi .. - 5 oktober 2013 15:10

HejHej igen!!


Äntligen var det helg igen och det är otroligt skönt så får man slappa. På måndag så är jag ledig från skolan för då ska jag till Kalix och kolla typ mitt talespråk eller nåt och sen så ska jag shoppa och lite mer och det ska bli kul för då slipper jag skolan en hel dag och det är bra för på måndag så slutar vi 3 och sen på tisdag när jag kommer tillbaka så slutar vi klockan 1 och det är skönt.


Den här veckan som kommer så har vi inga redovisningar alls eller nåt annat och vi har inte det veckan därpå heller så man kan slappa i 2 veckor innan det bklir pinnigt igenoch veckan därpå alltså vecka 44 så har vi höstlov och då ska jag till Stcokholm och det ska bli så fruktansvärt roligt så det inte är klokt för då får jag flyga för första gången och det känns roligt men ändå lite nevöst för eftersom man aldrig har gjort det men det är ju roligt för då får man vara uppe i luften och det är ganska så häftigt.


Idag har vi vart och firat min syster och det var roligt och det var gott att få smaka på den nya cupcukes eller vad det nu var och sen tårta och sen drack vi kaffe och det var också gott och sen pratade vi och sånt.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3


Av Jossi .. - 3 oktober 2013 09:02

HejHej Igen!!!


Snart är det helg igen och det är skönt att det är det och det är också så otroligt skönt att tiden går fort för att då börjar jag i gymnasiet fortare och det är bra och jag lägntar dit också.

Idag har vi No-redovisning och vi är 3 stycken i min grupp och jag har om miljömärkning och problemet är att vi ska kunna utantill och vi får inte ha med papper när vi gör det och är ganska jobbigt för tänk om man glömmer bort vad man ska säga för att man är så nervös och det får verkligen inte hända för då kommer man stå där inte inte vet vad man ska säga och då kommer läraren säga vad man håller på med eller nåt annat konstigt och det vill jag inte men jag har tränat så pass mycket att jag borde komma ihåg vad jag pratar och jag ska försöka att inte vara så nervös ända och man ska tänka positvit att man kommer klara det.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3

Av Jossi .. - 1 oktober 2013 10:16

HejHej Igen.

Idag har vi engelska redovisning och vi ska redovisa om titanic och vi ska göra det själv dessutom och det är jätte pinigt men det är bara att göra det.

På helgen så ska jag och min älsta syster fara och fira min andra syster  på lördag och det ska bli roligt och jag längtar faktist dit. Det är ungefär 3 veckor kvar till höstlovet och då ska jag kanske åka till Stockholm och det ska bli rätt så roligt.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards