maskrosjossi

Alla inlägg under september 2012

Av Jossi .. - 28 september 2012 08:50

Av Jossi .. - 28 september 2012 08:44

hejhej!!!


Nu är det äntligen fredag och sen helg  På helgen så ska jag först vara på konfa-läsningen och sen ska jag kanske vara med syrran och sen kanske plugga till no-provet. Det som jag tänker göra är att sova ut så att jag orkar kämpa både i skolan och sen på konfan 


Nästa vecka är det äntligen en jämn vecka igen också är det första oktober på måndag och på söndag har jag hållt mitt godislöfte i 9 månader och det är jag jätte glad för att jag har orkat kämpa och hålla så länge.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam >3  

Av Jossi .. - 27 september 2012 21:31

  

Av Jossi .. - 25 september 2012 07:49

Nu är det dags för en ny jämn vecka och nya dagar i skolan. På helgen har jag bara vart förkyld och sen har jag tittat på film på lördag och den filmen heter marley och jag och den är både rolig och sorgen. 


Det som jag hoppas är att den här veckan går minst lika fort som alla andra veckor har gjort för att jag vill ha jullov och sen sommarlov för jag är rätt så trött på dagarna men man måste ju försöka stå ut så gått det går.Man får se vad man ska göra resten av veckan det blir verkligen spännande.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla kära läsare. kraam >3  

Av Jossi .. - 19 september 2012 09:12

Hejhej!!!!!


Nu är det skola igen och nu är det bara halv vecka kvar av skolan och sen är det helg. Nu sitter jag och bloggar och vi har just haft idrott. På idrotten fick vi välja mellan att spela fotboll eller jogga runt på eljuspåret. Jag joggade runt eljuspåret.     Idag har vi ändå ganska roliga ämnen. Idrott, engelska, So, Sv, slöjd, mm.     


Skriver mer senare. 


Ha en bra dag! Kram!    


Av Jossi .. - 18 september 2012 18:05

hejsan!!!!


Jaha snart är det väl dags för lite träning klockan halv 8 i en timme och sen är det i duschen och sen hopp i sängen och imorron är det dags för skolan igen till klockan tio i 3 som inte är så värst kul men det finns bara nåt som är kul och det är att få komma hem efter hela dagen i skolan och bara tänka att få slappna av i några timmar innan nästa skoladag är och det är det man ska göra. 


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla läsare och kraam på er >3 

Av Jossi .. - 18 september 2012 18:05

hejsan!!!!


Jaha snart är det väl dags för lite träning klockan halv 8 i en timme och sen är det i duschen och sen hopp i sängen och imorron är det dags för skolan igen till klockan tio i 3 som inte är så värst kul men det finns bara nåt som är kul och det är att få komma hem efter hela dagen i skolan och bara tänka att få slappna av i några timmar innan nästa skoladag är och det är det man ska göra. 


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla läsare och kraam på er >3 

Av Jossi .. - 18 september 2012 18:04

Ovido - Quiz & Flashcards