maskrosjossi

Alla inlägg under januari 2016

Av Jossi .. - 11 januari 2016 19:36

Hejhej igen!

Det var verkligen ett tag sen jag skrev på den här bloggen, jag ska försöka skriva mer här.

Sist jag skrev så har det hänt mycket. Jag har hunnit flytta till ett annat familjehem som är 2 km utanför ötå, en liten by som heter Haapakylä. Det jag saknar hos Dessan är min lilla vovve fast Dessan och dom tycker inte att det är det. Sen har jag hunnit fara till Pajala och fira jul tillsammans med mamma och det var riktigt roligt plus att jag har firat nattvard för första gången tillsammans med mamma och en sak ska jag säga som jag tycker är verkligen roligt och det är att då på nattvarden så tänkte jag att dom som delade ut nattvarden tänkte säkert att jag var typ 12 elr nåt och sen när jag fick det där så tänkte jag bara: "tydligen inte", riktigt roligt asså och nästa gång det är nattvard så kommer jag säkert också att tänka så. Och samtidigt var det väldigt roligt att vara på nattvard också.
Under jullovet har jag också hunnit fara till Umeå och umgås med min underbara systrar i 4 dagar, där vi har hunnit fara och shoppa och kollat på bio bl.a

Det här året hoppas jag ska bli mycket bättre än förra året eftersom hände det så otroligt mycket då och det är därför jag hoppas att det här året blir bättre, och det tror jag att det kommer att bli, åtminstone en sak och det är att jag fyller 18 år det här året och jag har längtat så otroligt mycket att jag ska fylla 18 och nu är det bara 1 halvår kvar och det känns rätt så bra. Nästa steg efter det så är körkortet nästa steg som jag ska klara av. Det här steget som jag ska klara av och det är skolan.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards