maskrosjossi

Alla inlägg under november 2011

Av Jossi .. - 7 november 2011 17:22

hejhej läsare!!!!!


För en ungefär en timme sen så kom jag hem från första  dagen i skolan efter lovet och är skittrött och jag höll på att somna på no-lektionen för förra natten så sov jag bara 4 timmar och 20 minuter för att jag hade så otrolig varmt så det var inte klokt och nu är ann-sofie på väg hem från stockholm i fyra dagar!!!


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå!! kram<3

Av Jossi .. - 3 november 2011 12:27

hejhej alla läsare!!!


Idag ska vi fara och hämta camilla från luleå och föra ann-sofie till luleåbusstation för hon ska också till stockholm och vi måste fara dit ungefär klockan halv fem för att vi måste hinna äta för det tar ungefär 2 timmar att fara till luleå och sen måste man ju äta och hennes buss går klockan 10 över 20 och camillas tåg/buss kommer ungefär klockan 11 så det blir sent när vi kommer hem och vi hinner inte se robinson då jag säger att den som är sämst och den som dem i robinson tycker att den som inte är värdig att stanna kvar åker ju ut och jag hoppas att en tjej eller så hoppas jag att mats vinner hela robinson.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå!!!! kram<3

Av Jossi .. - 1 november 2011 19:41

hejhej alla läsare!!!!!!


Idag har jag druckit julmust kanske för andra gången och idag är jag lite seg också idag så tänkte jag och min syrra och några andra fara till ylläs-saga och bada men det var stängt så vi fick bara åka och äta och sen fara till några affärer och handla och kolla lite och sen fick vi åka tillbaka hem igen och idag är det första november och snart blir det vinter som jag inte särsilgt mycket längtar efter och inte heller vinterkräkssjukan som jag absolut inte längtar efter men jag längtar efter julen och nyårsafton!!!


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå!!! kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards