maskrosjossi

Alla inlägg under januari 2013

Av Jossi .. - 26 januari 2013 10:15

HejHej!!!!!


Då var det dags för magsjukan och inte så kul och just nu så känner jag mig inte så bra för att jag känner mig svag och sen mår jag dåligt och lite ont i huvet och det som inte var så bra är att jag tänkte fara till moin syster camilla i aareavaara i helg och ha det roligt men det blev ju inte av eftersom jag fick magsjukan så det var synd och man kan ju inte vara frisk alltid men jag får fara till henne nästa helg istället och det blir roligt


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram<3    

Av Jossi .. - 15 januari 2013 08:52

Hejsan!!!!


Just nu så sitter jag i skolan och tråkar som vanligt, och det enda som jag längtar efter är efter sommarlovet för jag är så less på att vara i skolan och ha en massa lektioner och sen är man så trött alltid på morgonen också men man kan ju inte göra så mycket man måste ju orka kämpa och orka gå i skolan i några år till och ikväll får man se vad man hittar på men antagligen så blir det plugg och bara sova.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  

Av Jossi .. - 1 januari 2013 19:00

HejHej!!!!!


Äntligen är det År 2013 och år 2012 är nu över för alltid och 2012 har vart ett rätt så okej år. Jag och mina systrar har särats från varandra så jag och min äldsta syster har fått fara till ett varsit familjehem och det var inte så värst kul och det som inte heller har vart så kul är att på sportlovet så hade jag influensa hela veckan så det var verkligen inte kul. Det som har vart kul är att förra året alltså 2011 så lovade jag att jag skulle ha godislöfte 2012 och det som gjorde mig glad var att jag klarade hela året och jag är jätte stolt över mig att jag har klarat ett helt år utan godis och om jag klarade ett år så skulle jag få 1000 spänn och det som också har vart kul är att jag har lärt mig att åka slalom det här året på våren och på sommaren har jag åkt till småland med min nya familj och det var jätte kul bara att det var rätt så rastlöst och tröttsamt att åka i en bil i typ 160 mil så jag hade gärnat flygit istället och det hade vart nåt att flyga för jag har aldrig flygit i hela mitt liv också har jag aldrig vart utomlands som också skulle vart nåt att göra. Så året 2012 har vart både ett bra och ett dåligt år så jag hoppas verkligen att 2013 blir ett av dom bästa åren någonsin eller som sagt bättre än 2012!


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  


Ovido - Quiz & Flashcards