maskrosjossi

Alla inlägg under maj 2015

Av Jossi .. - 26 maj 2015 12:42

hejhej igen!
Under helgen så har mina fosterföräldrar gift sig i Pello församlingshem och det var otroligt fint och jag fick hämta och föra buketten och det var nervöst innan men sen när man väl har gjort det så var det jätte roligt och på bröllopet så var det 150 gäster som kom och det var väldigt mycket människor ska jag säga för när man sjöng så lät det väldigt mäktigt och det gjorde att jag började tänka på pappas begravning för på pappas begravning så lät det också väldigt mäktigt när man sjöng för det var så fullt och sen efter dom hade gift sig så blev det först sallad och sen blev det mat och till sist så blev det kaffe med tårta och det var också gott och sen var det 3 stycken som höll tal också och sen så var det en äldre man som sjöng också och sen efter det så öppnade dom presenterna.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 9 maj 2015 15:41

                                                          Hejhej igen!

Igår har vi haft vårat sista nationella prov i matte och det provet tyckte jag var rätt så svårt men jag svarade i alla fall på alla frågor och det tykcte jag ändå var rätt så bra att jag chansade på frågorna även om dom var svåra, och sen när jag kom hem så for jag till mamma och sovde över till idag och det var första gången som jag gjorde det sen vi flyttade hemifrån och det var riktigt roligt att få sova över där och nu hoppas jag verkligen att jag får komma och sova över fler gånger hos mamma för det var så roligt och lite längre att jag får sova över där så att man får hinna göra mer roliga saker och jag hoppas inte heller att det dröjer allt för länge tills jag får komma och sova över igen för jag kanske hinner längta jätte mkt och jag hoppas verkligen också att jag får för socialen sova över fler gånger och längre tid också, det skulle betyda jätte mycket om jag fick det och då skulle jag bli jätte glad och det är väldigt tur att det inte är så länge kvar tills jag fyller 18 år och när jag fyller det så får jag komma och sova över hos mamma precis hur mycket och ofta jag vill och det ska bli jätte roligt.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 6 maj 2015 18:49

hejhej igen!
Idag är det 1 år sedan jag opererade min rygg :) tänk vad tiden går fort, det kändes som om jag opererade min rygg nyss.
Just nu känns det bra i min rygg och jag har inte ont längre i ryggen och det tycker jag är riktigt skönt att slippa ha ont och ha en sned rygg också det är riktigt skönt också :)

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram ;) <3

Av Jossi .. - 1 maj 2015 12:01

hejhej igen!
Igår var det Valborg och vi slutade klockan 1 från skolan också igår och det var riktigt skönt att få sluta lite tidigare från skolan men innan vi slutade så var vi och promenerade med skolan och det tyckte jag ganska så skönt att få vara ute och röra på sig och det var ju sol också igår så det var ju bra och sen när jag kom hem så for vi till Pajala för jag skulle träffa mamma och vi for till stallet på majbrasa och det tyckte jag var rätt så roligt och samtidigt så träffade jag några utav mina gamla klasskompisar från Pajala och det var också roligt att få träffa dom också för man har inte träffat dom på väldigt länge så det var bra.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Majbrasan i Pajala

Ovido - Quiz & Flashcards