maskrosjossi

Alla inlägg under november 2013

Av Jossi .. - 28 november 2013 08:17

HejHej Igen!!!

Nu är det bara drygt 3 veckor kvar av skolan och sen är det jullov och det ska bli så otroligt skönt för då ska jag bara sova och vara glad att ingen stör mig och håller på att glohela tiden i skolan så det ska bli skönt för den personen håller hela tiden på att glo så man blir irriterad och im jag får vara ärlig så har jag ingen lust att vsra med den personen om den håller på att glo hela tiden. 

På jullovet så ska jag inte göra nåt speciellt men jag ska fara och hälsa på min syster och sånt och sen ska jag fara till pajala och sånt också och sen ska jag såklart fira julafton med min syster kanske om dom är hemma och nyårsafton också så det blir nog roligt tror jag och hoppas jag får dom julklappar som jag önskar mig eller vissa juklappar som jag önskar mig i alla fall och jag längtar också till lucia också för jag tycker om att sjunga en hel del och jag hoppas att jag får vara med i kören och sjunga. Snart är den här veckan slut och det ska bli skönt för jag är så fruktansvärt trött så det är inte klokt och på söndag är det första advent och det blir också roligt att det redan är första advent och på fredag ska jag till pajala och sen fara förbi till min syster en sväng och lämna en grej och då får jag träfaa hennes första fosterbror som heter Neo och han är 4 år gammal och det blir roligt för han är säkert jätte söt men också vild menmen han är ju så liten så det är inte konstigt.


Om 2 veckor ungefär så är det lucia och det blir roligt för vi kommer sjunga dom låtar som man känner igen fast det är nog några låtar som man inte känner igen men det är bara att hänga med om man skulle råka att glömma bort texten.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3

Av Jossi .. - 19 november 2013 10:56

HejHej Igen!


Idag när jag kom till skolan så fick jag tillbaka mitt No-prov och man skulle ha hälften för att få godkänt och det var 43 poöng och jag är inte alls glad just nu för när jag fick tillbaka mitt no-prov så stod det 10/43 poäng och det stod också omprov och jag tänkte dirkekt att åh nej jag vill inte göra omprov igen menmen sånt är livet. Jag får väl plugga ännu mer och jag får väl plugga mer till omprovet då och det är bara ett prov och jag var glad att det inte var nå nationellt prov så det var så tur men det var ändå ett prov och jag får göra bättre nästa gång och plugga mer och nästa gång det är prov så då pluggar jag och jag gjorde mitt bästa på provet och det var det viktigaste att man gör det och att inte ger upp och inte stressar och jag försökte att inte göra det men jag gjorde det ändå lite grann.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3

Av Jossi .. - 16 november 2013 16:28

hejhej igen!

jag mår inte så bra just nu för jag är förkyld och sen så har jag skit ont i magen som om jag skulle få magsjuka eller nåt och sen så såg jag på tv att sverige kommer att möta portugal i fotbolls-vm på tisdag så det är verkligen inte bra eftersom att dom förlorade mot dom igår med ett-noll och jag är osäker på om de kommer att förlora igen eftersom att ronaldo är med och han är ju jätte duktig och det var ju han som gjorde målet fast zlatan är ju med också så han kanske blev sur när dom förlorade och vill ha revansch på tisdag så vem vet vi kanske vinner mot dom och kommer till brasilien i vm-kvalet och vi får verkligen hålla tummarna att de tar det här på tisdag för de måste dom enligt mig och zlatan måste göra mål och inte få nå gult kort heller.


men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)

Av Jossi .. - 6 november 2013 08:49

HejHej igen?

Nu har vi gått i skola i snart 11 veckor och vi har haft hösttov förra veckan och jag har flygit till sthlm och det var ashäftigt att flyga och i sthlm så har jag varit på läger och det var också jätteroligt och nu längtar jag tillbaka till att få flyga till sthlm och innan jag kom hem så träffade jag 2 kändisar i sthlm och först så träffade jag Mark Levengood på centralstationen och sen så träffade jag Charlotten Kalla på arlanda och det var häftigt.


Nu är det onsdag och jag är aaaaaassss trött och jag vill bara ha Jullov på en gång för jag orkar verkligne inte med skolan alls nå mer för den är bara jobbig och det hade vart okej att börja typ klockan 12 och sluta klockan 3 då hade jag inte vart less på skolan men nu är jag det hur mycket så helst för vi börjar klockan 8 och då måste jag vakna klockan halv 7 och varje dag så måste jag gå och lägga mg vid klockan 9 för att orka sen nästa dag i skolan och helst så skulle jag vilja gå och lägga mig typ vid halv 11 för då kan man kolla på det man vill på tv istället för att kolla på datorn eller reprisen så det är därför jag älskar helgerna bäst av sllt på veckan för då får man sova och gå och lägga sig och vakna när man vill och sen får man chilla framför tv på kvällen och kolla nåt bra på tv som t.ex idol och så mycket bättre och sen får man äta godis och sen dick te på kvällarna och typ bara mysa med milla också på kvällarna och det tycker jag om att bara få mysa på kvällarna och bara ta det lugn och typ dricka te och kolla på tv och det är det jag brukar göra varje kväll efter jag har kommit hem från skolan och efter skolan så brukar jag plugga om det behövs och sen så brukar vi fara ut och promenera om det är bra väder annars så brukar jag cykla på motionscykeln om jag orkar.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3    

Ovido - Quiz & Flashcards