maskrosjossi

Alla inlägg under september 2014

Av Jossi .. - 19 september 2014 08:20

                                                  
                  HejHej Igen!

Då var det fredag igen och det tycker jag är rätt så skönt faktiskt för då får man bara ta det lugnt att chilla och bara ta det lugnt. Men under helgen så ska jag inte göra så mycket faktiskt utan jag ska bara ta det lugnt men idag så ska jag i alla fall fara till Pajala och hälsa på mina föräldrar och sen på kvällen så ska jag kolla på idol och det blir roligt eftersom att det är final i kvalveckan och att man får se vilka som tar sig vidare till fredagsfinalerna.

Förra helgen var vi som sagt i Seskarö och det var jätte roligt att vara där och det känns som att vi var där igår fast det var en vecka sen sist vi var där och jag ska säga att jag vill fara dit igen typ nu för det var så roligt att vara där och nu så måste jag vänta ett år tills man får fara dit igen och nästa år är det faktiskt 10 år jubileum också så det blir faktiskt extra roligt då så därför längtar jag rätt så mycket tills dess.

Under helgen så ska jag nog också vara och promenera för att få lite frisk luft och att det är bra att vara ute och röra på sig och det är också bra för min rygg också så jag ska mog göra det och vila förstås ska jag också.

 

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 18 september 2014 15:08

Hejhej här är några underbara låtar!

Av Jossi .. - 14 september 2014 20:18

Hejhej!
Nu har jag kommit hem från seskarö och det var roligt att vara där igen men samtidigt är det också skönt att komma hem igen. Vi lekte lekar och satt uppe vid eld på kvällen och myste bara där. Vi var drygt 40 stycken personer och det var rätt så många. Det var från bl.a Luleå,Boden,Övertorneå och kuttainen.
Nu längtar jag tills nästa år igen då det är i seskarö igen.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Från lägret :)

Av Jossi .. - 5 september 2014 21:57

Hejhej igen!
Nu är det helg igen och min förkylning är fortfarande förkyld och har nu fått hosta också och som inte är så värst roligt.
Idag har jag i alla fall varit i Pajala och träffat mina föräldrar och sen åkt direkt till min syster och kollat på film och bara haft mysigt. Under helgen så får jag se vad jag hittar på då men tydligen blir det lite plugg och sen bara ta det lugnt.
Nästa helg blir det att fara på höstläger i seskarö och det blir nog roligt.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards