maskrosjossi

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2015

Stockholm.

Av Jossi .. - 18 oktober 2015 20:46

Hejhej igen!
I helg så har jag tillsammans med min syster varit till Sthlm för att Maskrosbarn firade 10 år så dom hade en gala där så vi ville vara där då. Galan var på fredag från klockan 4 till klockan 9 på kvällen. Jag ska säga att förutom lägrerna så var det den bästa dagen på det här året, det var jätte roligt att vara där. Det var ungefär 200-300 personer där, om inte mer förstås. På galan så fick vi träffa behrang Miri som har vart med i Melodifestivalen 2 gånger sen träffade vi också Adam Tensta och så var det 3 stycken dansare som dansade där, otroligt duktiga och snygga var dom med en extrem kämparglöd i sig. På lördag så var vi till stan och shoppade lite grann och sen så fick jag se Globen på nära håll också och som jag tyckte var rätt så häftigt och nästa gång så kanske jag får vara inne i Globen. Och nu har jag kommit hem igen.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Dom otroligt duktiga och snygga dansarna :)

Adam Tensta.

Röda mattan

Behrang miri

På väg till Sthlm

Globen på nära håll

På väg hem från sthlm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossi .. - 8 maj 2016 20:25

Hejhej igen! Innan jag skriver så vill jag påminna er att skriva frågor på min blogg som jag kan svara på för just nu är det ingen som har skrivit frågor på bloggen så skriv gärna frågor om ni kommer på några. Hur som helst så har jag vart i Finl...

Av Jossi .. - 23 mars 2016 19:08

Hallå. Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag men det är för att jag har haft ganska mycket i skolan osv. Det som har hänt sen sist jag skrev är att jag har för första gången sen jag flyttade till kottis på min kusins bröllop, där det var otrol...

Av Jossi .. - 9 februari 2016 10:07

Hejhej igen! Idag är det exakt 1 år sedan min mest älskade och käraste pappa lämnade oss här på jorden. Jag saknar honom fortfarande oerhört mycket och hoppas verkligen att vi kommer ses snart i himmelen. Det har blivit lite bättre sen han gic...

Av Jossi .. - 11 januari 2016 19:36

Hejhej igen! Det var verkligen ett tag sen jag skrev på den här bloggen, jag ska försöka skriva mer här. Sist jag skrev så har det hänt mycket. Jag har hunnit flytta till ett annat familjehem som är 2 km utanför ötå, en liten by som heter Haap...

...

Av Jossi .. - 3 oktober 2015 15:45

HejHej Igen!   Det var ett tag sen sist man skrev på den här bloggen, men det är för att jag liksom inte har hunnit med att skriva och sen är det för att jag inte kommer på något att skriva heller så det vore ju bra om ni kunde komma med förslag ...

Ovido - Quiz & Flashcards