maskrosjossi

Alla inlägg under maj 2012

Av Jossi .. - 21 maj 2012 19:34

hejhej!!

idag var det dags igen att börja en jobbig skoldag som inte var så värst kul som det aldrig brukar vara men sånt är livet skolan är inte så värst kul.


När jag vaknade så var jag trött och sen efter lunch så fick jag sitta i ett rum och jobba från 10 över 12 till klockan 2 skit jobbigt och sen när jag kom till matten så var jag helt slut och trött så jag gjorde bara ett tal i matteboken och sen så orkade jag inte nå mer. Det är så med skolan man orkar inte jobba i skolan när man är trött och läraren har själv sagt att om man är trött och inte orkar så är man hemma och sover tills man orkar jobba och lyssna på lektionen och jag håller ju med det dom säger men om jag är hemma och sover då kanske jag får skolk och dessutom så kanske jag missar mycket i skolan så det är därför jag vill vara i skolan och även om man är trött så måste man kämpa i skolan och man får inte ge upp det är det allra viktigaste och det finns en andledning till varför man måste gå i skolan och det är för att man ska få ett bra yrke och tjäna pengar och sen om man ska till nåt  engelskt land då måste man kunna engelska också måste man lära sig saker om man ska bli t.ex lärare så det är nog därför man måste kämpa och inte ge upp i skolan även om man är trött också är det viktigt att man alltid försöker och gör sitt bästa så att man klarar det.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla läsare! KRAM<3

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:37

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:32

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:30

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:28

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:26

Av Jossi .. - 18 maj 2012 12:13

hejhej!!

Det var ett tag sen! Imorgon blir det att fara till luleå och shoppa lite kläder och det kommer bli skit roligt att fara dit imorgon för det var ju et tag man for dit!


Snart blir det sommar och sommarlov och det kommer bli skit skönt så det är inte klokt och jag ska sova och sola och bada kanske och sen kanske jag ska vara på pajala marknad och kanske fara till luleå en gång till och köpa lite kläder till skolan!


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards