maskrosjossi

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jossi .. - 31 augusti 2014 19:48

Hejhej!
Då har man blivit förkyld och ont i halsen och jag vill inte bli sjuk för det är inge roligt alls att bli det och imorron börjar skolan också igen och det är inte heller roligt och speciellt inte när man är förkyld och när man är förkyld så orkar man typ ingenting alla och man har inge ork heller menmen det finns ingenting man kan göra och jag hoppas verkligen inte att jag får feber för då måste jag vara hemma från skolan.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

...

Av Jossi .. - 27 augusti 2014 19:44

Hejhej igen!
Nu är skolan igång på allvar igen och jag ska säga att jag är rätt så trött redan nu även om det bara har gått några dar av skolan menmen tiden går fort och snart är det helg som tur är.
Igår var jag till Happis för jag skulle till sjukgymnasten och det var inte så värst kul och sen var vi en sväng på Ikea och sen åkte vi hem och det var faktiskt rätt så skönt att få komma hem också.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Jag på Ikea :)

Av Jossi .. - 24 augusti 2014 20:35

Hejhej igen!
Den här helgen har jag varit hos min syster i aareavaara och haft det rätt så roligt. På fredag hade vi fredagsmys och på lördag var vi och plockade blåbär till våran goda blåbärspaj som vi gjorde sen och på kvällen har vi kollat på sommarkrysset och idag har vi inte gjort så mycket och under helgen har vi också promenerat och idag har jag också vart till min andra syster en sväng också.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Våran blåbärspaj.

På våran promenad.

Nisse.

Freja.

Av Jossi .. - 20 augusti 2014 20:48

Hejhej!
Imorron börjar skolan igen och det blir inte så värst roligt för att man måste vakna tidigare på morgonen och sen blir det prov och sånt som man måste plugga till och då blir man också rätt så trött menmen det är ingenting man kan göra och nästa år börjar jag gymnasiet så nu när jag börjar nian så måste jag jobba extra hårt för att komma in på gymnasiet.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

!!!

Av Jossi .. - 18 augusti 2014 21:54

Hejhej!
Under helgen så har jag varit med min fostermamma och våran hund och hennes kusin och plockat blåbär och det var helt okej att göra det,jag fick 3,5 liter blåbär och jag kan säga att jag är nöjd med det även om det var knott och mygg också i skogen när vi plockade som störde så är jag ändå nöjd och idag har jag rensat blåbären och jag tänkte faktiskt sälja dom till mina föräldrar för jag vet att min pappa i alla fall tycker om att köpa blåbär eller jag menar jag tror att han gör det och på torsdag börjar skolan igen och det ska inte bli så speciellt roligt för man måste stiga upp typ 6 på morgonen och jag tycker verkligen inte om att stiga upp på morgonen men det är ju ingenting man kan göra.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Regn och mörkt ute?

Av Jossi .. - 13 augusti 2014 20:35

Hejhej!
Nästa vecka på torsdag börjar skolan och det känns inte så roligt för då måste man vakna typ 6 på morgonen och jag är inte så värst taggad och van vid att vakna så tidigt menmen det är ingenting man kan göra att tiden går så otroligt fort när det är sommarlov.
Den här veckan har jag inte gjort så värst mycket förutom att jag igår vaknade vid 7 och var rätt så trött var till Kalix och även imorron och på måndag också ska till Kalix och jag är inte heller så värst taggad till att fara dit eftersom att jag måste till sjukhuset i Kalix och jag är rätt så less på sjukhus.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

!!!

Av Jossi .. - 3 augusti 2014 19:32

Hejhej igen!
Under helgen har jag lyssnat på stormöten från Kiruna och det var faktiskt roligt att göra det och jag vet inte när jag har vart på stormöten senast men det måste ha vart länge sen jag har vart och det hade ju vart roligt att få vara på stormöten nu också men det blev inte så och det tyckte jag var rätt så synd och jag blev också rätt besviken när jag inte fick åka på stormöten till Kiruna tillsammans med min storasyster menmen sånt är livet och det blir troligen att vi far på höstmötet i mikkeli i Kiruna i början på oktober och det blir nog roligt.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards