maskrosjossi

Alla inlägg under december 2012

Av Jossi .. - 30 december 2012 19:32

1. Om du hade fått välja vilket land du skulle vilja fara till, vilket land skulle du fara till då? - Då skulle jag nog fara antingen till USA,Thailand,Turkiet eller Cypern.

2.Vad väljer du x factor eller melodifestivalen? - Svår fråga men då får det nog bli melodifestivalen.

3.Vem sov du senast hos? - Min syster camilla.

4. Vad är det du verkligen inte kan kan äta? - Surströming och Chilli con carne ( vet ej hur man staver det).

5. Var är du född? - På Gällivare BB.

6.Är du kär i nån? I så fall vem? - Självklart är jag det men vem säger jag inte.

7.Vem är din favorit artist/band/grupp? - David Lindgren,Stiftelsen,Takida.

8.Vilken var den senaste filmen du såg? - Breaking Dawn part 2.

9. Vilken låt lyssnade du senast på? - Olly Murs Troublemaker.

10. Hur ofta dricker du alkohol? - Aldrig.

11. Vem träffade du senast? Min syster ann-sofie.

12.Är du spara eller slösa? - spara

13. Är du Helsvensk? - Det skulle jag väl tro att jag är?

14. Vem är du mest lik mamma eller pappa? - Mamma är jag nog mest lik.

15. Hur lång är du? - Ingen aning men jag tror att jag är omkring 1.55

16. Den du saknar? - Det är väl nog alla mina släktingar.

17.Vem skrev du senast med på facebook? - Jag tror att jag senast skrev med min morbror markus.

18.Vad vill du bli när du blir äldre? - Då vill jag nog bli Delfinskötare.

19.Vilken är den bästa svenska filmen? - Vet inte riktigt men det kanske är Jag saknar dig och Älska mig.

20. Sminkar du dig? - Nej.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  

Av Jossi .. - 30 december 2012 19:21

HejHej Igen!!!


Här är några saker som jag vill ha som löfte ända fram till nyår 2013:


- Skaffa gymkort så att jag kan börja träna.

-Äta godis bara på lördagar om jag nu skulle börja äta igen.

- Göra allt för att jag ska må bra.

- Kämpa med skolan och läxorna så att jag åtminstone ska få Godkänt på mina betyg och att jag ska bli nöjd med betygen.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  

Av Jossi .. - 26 december 2012 11:19

HejHej!!!!


Just nu så sitter jag framför tv:n och kollar på vem kan slå filip och fredrik och det är väl rätt så okej men jag har väl ingenting annat att titta på.


Äntligen har vi jullov som jag hade längtat efter så mycket och man får ju se vad man ska göra under lovet och jag kommer nog på vad jag ska göra .

Om 5 dagar är det nyårsafton och då har jag äntligen klarat mitt godislöftet och jag är riktigt stolt över mig själv att jag har kunnat klarat mitt godislöfte.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraaam<3  

Av Jossi .. - 19 december 2012 08:56

HejHej igen!!!!!


Snart är det jul igen och det är så skönt att det är det så jag får sova ut och jag är så less och otroligt trött på skolan nu så det är nog därför jag vill ha jullov och sen när skolan börjar igen så kommer jag säkert att säga så igen att jag vill ha lov för att jag är så less på skolan men man får försöka stå ut i några månader till innan man får sommarlov i typ 10 veckor men just nu så längtar jag till jullovet och på fredag så är det redan jullov och på måndag alltså om 5 dagar så är det julafton och om 6 dagar är det 25 och exakt 1 halvår kvar tills jag fyller 15 år.


På julen så ska jag bara sova och njuta av att det är jullov och som jag sa det ska bli så otroligt skönt.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  

Av Jossi .. - 17 december 2012 18:27

HejHej!!!!!

Idag är det måndag igen och faktist sista måndagen före jul och det är så sjukt skönt för nu är det bara 3 dagar kvar sen är det jullov och jag längtar så otroligt mycket att det ska bli det för då får jag bara säga åh vad skönt att det är jullov, jag som har längtat länge efter det och när det blir jullov så har vi det i ungefär 2 och 1 halv vecka och det är bara bra det att det är så länge.


Om exakt 1 vecka är det julafton och då får jag äntligen öppna mina julklappar som jag har fått och jag har väntat i ett helt år att det ska bli julafton och jullov också kom  det äntligen och jag är så glad över det  


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå oc krraam<3  


Av Jossi .. - 15 december 2012 20:56

Av Jossi .. - 15 december 2012 20:50

Av Jossi .. - 15 december 2012 20:36

Hej igen!!!!!!


Då var det helg igen och näst sista helgen innan det blir jullov och idag är det exakt 10 dagar till juldagen och 9 dagar kvar till julafton.


Om 2 veckor och 2 dagar kvar till nyårsafton och av mitt godislöfte. Nästa vecka har vi en så rätt lätt  vecka:

Måndag: Vanlig dag och slutar 10 i 1.

Tisdag:Vanlig dag och slutar 10 i 3.

Onsdag:Träning till Julspelet och slutar 10 i 3.
Torsdag:Träning av Julspelet och film i 2 timmar och slutar 10 i 3.

Fredag:Ledig och Julspel klockan 18.15


SEN JUUUUULLLLLOOOOVVV!!!!!!!!  


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och krammm<3  


Ovido - Quiz & Flashcards