maskrosjossi

Alla inlägg under december 2012

Av Jossi .. - 13 december 2012 10:10

HejHej!!!!!


Idag är det lucia och jag var med och sjöng i kören och jag var rätt så nervös men jag var inte så nervös att jag började skaka men nervös i alla fall men det gick ju bra i alla fall och det var fakist rätt så roligt att sjunga i kyrkan och sen efteråt så fick vi fika i maten och det var gott.


Men nu hR Jag inge mer att skriva så hejdå och kraaaam <3

Av Jossi .. - 1 december 2012 11:27

HejHej!!!!!


Nu är det äntligen 1 december och 1:a advent imorron och äntligen är det helg igen. Jag har bara den här månaden kvar av mitt godislöfte och det är skit skönt och att jag har orkat hålla godislöffte i 11 månader och jag är riktigt stolt över mig själv.


Snart är skolan över för det här året och det är bara 3 veckor kvar och det ska bli så fruktansvärt skönt att ha jullov i 3 veckor och allvarligt så ska jag faktit ät godis då och jag har ju bestämt mig för att bara äta godis på lördagar och det ska jag och jag tycker att det synd att 1:a januari är på en tisdag för då måste jag vänta en vekca innan jag får börja äta godis men jag orkar säkert vänta för om jag har orkat hålla godislöftet i ett helt år så orkar jag vänta i en vecka också.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraam<3  

Ovido - Quiz & Flashcards