maskrosjossi

Alla inlägg under januari 2015

Av Jossi .. - 27 januari 2015 16:59

                                                  
           HejHej Igen!

Det var ett tag sen jag skrev på den här bloggen och det är för att jag inte kommer på något speciellt att skriva om. Och jag vet inte heller vad ni vill läsa om heller och ni som läser min blogg kan ju komma med förslag på vad jag ska skriva om så jag får lite motivation.


Annars gör jag ingenting speciellt, har vart i skolan i alla fall idag och är rätt så trött och känner bara att jag vill gå och lägga mig men det är nog lite för tidigt så jag ska nog vänta nån timme till innan jag går och lägger mig.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)


Av Jossi .. - 19 januari 2015 17:32

                                                  
     
HejHej Igen!

Det var ett tag sen jag skrev på bloggen men det är för att jag har haft så mkt i skolan och sådär och nu den här veckan har jag en redovisning om olika världsdelar och ett prov så jag har pluggat rätt så mycket just nu är är också rätt så trött och ganska mkt less på skolan är jag när vi ska ha en massa prov och redovisningar och det är det jag är så less på och det räcker med att vi har nationella prov så det räcker.

Så just nu så skulle jag helst vilja ha sommarlov så att kan gå gymnasiet och sen att jag slipper skolan för alltid efter det så det är det jag vill helst just nu och att slippa plugga till prvo och redovisningar och fram för att att slippa stiga upp tidigt på morgonen eller okej man stiger upp tidigt ändå på morgonen när man ska till jobbet och sen när man får barn också då stiger man ju upp tidigt men annars menar jag att slippa stiga upp tidigt bara för att det är skola 8 på morgonen.

menmen det är ingenting man kan göra någonting åt man måste stiga upp på morgonen och det är ingenting man får välja själv.

 

Menmen nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 1 januari 2015 15:23

hejhej igen!
Då har ännu ett år passerat och året 2014 har det hänt mycket som t.ex min ryggoperation och att gå om nian igen och sen att jag har hållit mitt andra år godislöfte och det är jag väldigt glad över att jag inte har gjort.
Det här året ska jag ha ett löfte att försöka gå ner i vikt det här året och sen att inte dricka nå Coca cola alls det här året.
Igår var vi till juoksengi och firade nyår där vi bland annat fick se och lyssna på Markus Fagervall och det var roligt och han var mycket snyggare i verkligheten än vad han var på tv.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

År 2015

Markus fagervall

Raketer

Ovido - Quiz & Flashcards