maskrosjossi

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jossi .. - 31 oktober 2011 10:07

hejhej alla fina läsare!!!!


Har nyss vaknat och är lite trött ännu och jag somnade kanske klockan halv ett igår och camilla åker buss nu till stockoholm och hon måste vara tröttare än mig för hon kanske har varit vaken hela natten eller så har hon sovit hela natten något av dem har hon gjort.


Få se vad man ska göra idag för imorron ska vi fara och bada någonstans och på onsdag får man se vad man ska göra och på torsdag ska vi fara och hämta camilla och föra ann-sofie för hon ska till samma ställe som camilla och åka lika långt och jag får vara hemma hela lovet förutom att fara och bada och fara till luleå så måste jag vara hemma och göra typ igenting men men sånt är livet ibland får man ha tråkigt och ibland får man inte.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå!!! kram<3

Av Jossi .. - 30 oktober 2011 22:50

Nu är jag äntligen kommit hem från luleå och jag är skittröttoch ska snart gå och sova och när camila for så började jag gråta nästan och det är så varje gång nån far någonstans och hon var nervös som alltid och ann-sofie är nervös när camilla far någonstans men när hon själv far så är hon inte nervös och imorgon har vi ju höstlov och det är ju hela veckan vi har höstlov och är så skönt att sova så länge på morgonen men sen när skolan börjar då måste man vakna skittidigt på morgonen redan klockan 7 på morgonen och jag är skittrött då och när nån kommer och väcker mig klockan 7 för att jag ska till skolan då fattar jag ingenting och börjar undra varför dem väcker mig så tidigt också måste jag vakna ändå och sen börjar jag minnas att justja jag skulle ju till skolan och då börjar jag får lite fart till skolan.Snart är det vinter som jag inte längtar efter fö det är kallt och mörkt som inte är så kul men men man kan ju inte göra så mycket att vintr också finns med i årstiderna som den alltid har gjort och alla andra tre årstider finns ju också med men det som är roligt med vintern är att när det är jul och nyårsafton det glömmer jag aldrig och sen när man får äta pepparkakor!


Nu har inge mer att skriva så hejdå!! kram<3

Av Jossi .. - 30 oktober 2011 09:26

hejhej leverpastej!!!


Idag ska vi till luleå och föra camilla till läger för hon ska vara där i fyra dar också kanske vi ska shoppa där och vi ska fara dit ungefär klockan fyra och vi skulle äta där också och sen när camilla kommer hem på torsdag så ska ann-sofie fara dit och vara fyra dar där så hon får ta ledigt från skolan  en dag och lägret är i stockholm!


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå! kram<3

Av Jossi .. - 29 oktober 2011 16:41

hejhej alla läsare!!!!


Nu har jag kommit hem från affären och har tråkigt och bloggar sen  efter jag har bloggat ska jag vänta tills maten är klar och sen äter jag och sen ska jag slöa i soffan några minuter och sen duscha och sen vila några minuter till och sen äta godis och titta I rymden finns inga känslor i biorummet!


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå alla sköna och fina läsare! hejdå och kram<3

Av Jossi .. - 28 oktober 2011 21:55

hejhej alla läsare!!!


Äntligen är det första höstlovet på högstadiet som jag har längtat efter så mkt...


Nu är det helg och sen börjar vårt höstlov en vecka och sen kommer ju tråkskolan som jag inte längtar efter men man kan ju inte göra så mycket att skolan finns man måste ju gå i skolan i ungefär 5 år till fast 6 år om man räknar med det här året!


Nu hr jag inge mer att skriva så hejdåå leverpastej! kraaaam<3

Av Jossi .. - 14 oktober 2011 11:12

hejhej nu har vi äntligen haft fotograferingen och jagtycker det är så skönt att den är över för när vi tog gruppbild så höll jag på att skratta på mig men jag höll mig som tur var och när vi skulle ta enskilda fotograferingen då gick det minsan bra men jag fattar inte varför jag höll på att skratta på mig på gruppbilden och inte på enskildafotograferingen det kanske var att vi var många när vi tog gruppbilden för när vi tog enskilda så var vi själv så det var kanske därför.


Nu har jag inge mer att skriv så hejdå! kram <3

Av Jossi .. - 12 oktober 2011 15:51

tjenixen allihoppa!


Nu är tredje dagen på veckan slut och jag är skittrött.


Nu är det bara torsdag och fredag kvar och sen är det helg  för då får man sova länge på morgonen.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå! kram<3

Av Jossi .. - 11 oktober 2011 13:23

hejhej alla glada läsare!


idag när vi hade musik så spelade jag elgitarr för första gången för som vanligt brukar jag spela vanlig gitarr så jag tyckte faktist om att spela det och våran musiklärare så att vi ska spela elgitarr,bas och trummor och då tänkte jag att jag aldrig kommer klara av att spela dem specielt trummor men om man försöker spela så kanske det går bara man testar i stället för att tänka att det inte går.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå! kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards