maskrosjossi

Alla inlägg under mars 2014

Av Jossi .. - 17 mars 2014 13:22

HejHej Igen!!!


På morgonen när vi kom till skolan så hade vi vårat första nationella prov och det var i svenska som vi hade det. Provet gick rätt så bra eller det kändes rätt så bra men det var vissa frågor som var svåra men det gjorde ingenting. Dom frågor som jag inte kunde hoppade jag över och lämnade dom till sist så jag kunde lösa dom eller åtminstone chansa på dom.

Under helgen så har jag inte gjort så mycket, jag har vart ute och promenerat för det mesta för det har vart ett otroligt fint väder ute. Just nu så sitter jag och skriver klart min krönika som handlar om fördomar sen så ska jag hem och promenera med milla och sen så ska jag plugga lite och sen äta och sen fara till duschen.

Under veckan så ska jag på onsdag fara och röntga ryggen i gällivare och sen så ska jag till pajala på fredag och träffa mamma och pappa och det blir roligt. 


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Av Jossi .. - 13 mars 2014 07:55

HejHej Igen!!

Just nu så känner jag mig as trött faktist och det känns som om jag vill ha lov igen typ nu direkt men det är ju ändå rätt så länge kvar tills det är lov igen och det är drygt 5 veckor kvar och det känns inte så långt ändå men ändå och när det blir påsklov så ska jag till sthlm på läger och det ska bli så roligt för jag har typ längtat sen höstlovet och det är ett bra tag sen det var det.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3






Av Jossi .. - 12 mars 2014 08:26

HejHej Igen!!

Då var det skola igen då efter att man har haft ett rätt så bra sportlov. Under sportlovet så har jag varit ute och promenerat varje dag och det var skönt att få vara ute och gå och nu när skolan har börjat igen så är det inte roligt för man måste stiga upp rätt så tidigt på morgonen och sen så har vi nationella proven som börjar nästa måndag och vi har det i svenska och vi kommer sitta med det i värsta 3 timmar och det är inte alls kul för man kommer hinna bli rätt så less på det av att sitta så länge men det är ju bara att försöka att stå ut så länge så gått det går.

Det är ju bara 5 veckor kvar till påsklovet och då så ska jag till sthlm och det ska bli så sjukt roligt och jag har typ nästan längtat ihjäl mig på grund av det och senast vi sågs var på höstlovet så det var ju ett tag sen sist och nu är det bara 5 veckor och det är inte alls länge kvar tills det så det ska bli så roligt och sen så får jag flyga igen och det ska också bli roligt att få göra det och jag tycker att det är rätt så häftigt att få flyga.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards