maskrosjossi

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Jullov!!

Av Jossi .. - 28 november 2013 08:17

HejHej Igen!!!

Nu är det bara drygt 3 veckor kvar av skolan och sen är det jullov och det ska bli så otroligt skönt för då ska jag bara sova och vara glad att ingen stör mig och håller på att glohela tiden i skolan så det ska bli skönt för den personen håller hela tiden på att glo så man blir irriterad och im jag får vara ärlig så har jag ingen lust att vsra med den personen om den håller på att glo hela tiden. 

På jullovet så ska jag inte göra nåt speciellt men jag ska fara och hälsa på min syster och sånt och sen ska jag fara till pajala och sånt också och sen ska jag såklart fira julafton med min syster kanske om dom är hemma och nyårsafton också så det blir nog roligt tror jag och hoppas jag får dom julklappar som jag önskar mig eller vissa juklappar som jag önskar mig i alla fall och jag längtar också till lucia också för jag tycker om att sjunga en hel del och jag hoppas att jag får vara med i kören och sjunga. Snart är den här veckan slut och det ska bli skönt för jag är så fruktansvärt trött så det är inte klokt och på söndag är det första advent och det blir också roligt att det redan är första advent och på fredag ska jag till pajala och sen fara förbi till min syster en sväng och lämna en grej och då får jag träfaa hennes första fosterbror som heter Neo och han är 4 år gammal och det blir roligt för han är säkert jätte söt men också vild menmen han är ju så liten så det är inte konstigt.


Om 2 veckor ungefär så är det lucia och det blir roligt för vi kommer sjunga dom låtar som man känner igen fast det är nog några låtar som man inte känner igen men det är bara att hänga med om man skulle råka att glömma bort texten.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossi .. - 8 maj 2016 20:25

Hejhej igen! Innan jag skriver så vill jag påminna er att skriva frågor på min blogg som jag kan svara på för just nu är det ingen som har skrivit frågor på bloggen så skriv gärna frågor om ni kommer på några. Hur som helst så har jag vart i Finl...

Av Jossi .. - 23 mars 2016 19:08

Hallå. Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag men det är för att jag har haft ganska mycket i skolan osv. Det som har hänt sen sist jag skrev är att jag har för första gången sen jag flyttade till kottis på min kusins bröllop, där det var otrol...

Av Jossi .. - 9 februari 2016 10:07

Hejhej igen! Idag är det exakt 1 år sedan min mest älskade och käraste pappa lämnade oss här på jorden. Jag saknar honom fortfarande oerhört mycket och hoppas verkligen att vi kommer ses snart i himmelen. Det har blivit lite bättre sen han gic...

Av Jossi .. - 11 januari 2016 19:36

Hejhej igen! Det var verkligen ett tag sen jag skrev på den här bloggen, jag ska försöka skriva mer här. Sist jag skrev så har det hänt mycket. Jag har hunnit flytta till ett annat familjehem som är 2 km utanför ötå, en liten by som heter Haap...

Av Jossi .. - 18 oktober 2015 20:46

Hejhej igen! I helg så har jag tillsammans med min syster varit till Sthlm för att Maskrosbarn firade 10 år så dom hade en gala där så vi ville vara där då. Galan var på fredag från klockan 4 till klockan 9 på kvällen. Jag ska säga att förutom lägre...

Ovido - Quiz & Flashcards