maskrosjossi

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Jossi .. - 19 december 2014 12:36

hejhej igen!
Nu har vi äntligen jullov och bara en termin kvar utav skolan och sen börjar man kanske gymnasiet.
Det är bara 12 dagar kvar utav mitt godislöfte och jag är rätt så glad att jag har orkat klara ett helt år snart utan godis och enligt mig så är det faktiskt bra gjort att hålla så länge.
Det är bara 5 dagar kvar och sen är det julafton och bara 4 dagar kvar tills vi ska få se våran underbara morbror och det ska bli så roligt så nästa veckan kommr nog bli en rolig vecka och veckan därpå också eftersom att det är nyårs veckan då.
Nästa år hoppas jag blir ett bättre år än det här året:

1. Ingen operation att tänka på och jag får ha en rak och frisk rygg.

2. Jag börjar kanske gymnasiet nästa år också.

3. Jag börjar så småningom att övningköra för då fyller jag 17 år det året.
Dom 3 sakerna hoppas jag att det blir nästa år.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards