maskrosjossi

Alla inlägg den 3 december 2014

...

Av Jossi .. - 3 december 2014 12:30

                                                  
              Hejhej Igen!

Det var ett tag sen jag skrev på bloggen men det är för att jag bl.a inte har orkat göra det och sen att det är rätt så mycket i skolan också.

Nu är det inte så länge kvar utav skolan och tills vi får jullov och det tycker jag ska bli skönt. Nu är det bara den här veckan och det är bara typ 2,5 dag kvar och sen nästa vecka är det lucia veckan och det känns faktiskt att den veckan kommer gå fort och sen veckan därpå är det julspelsveckan och sista veckan dessutom och det känns som om den veckan också kommer gå fort och sen har vi jullov.

På jullovet får jag se vad jag hittar på men en sak som jag vet att jag ska göra är att jag ska träffa min morbror den 23:e tillsammans med mina systrar och det ska bli roligt eftersom att jag inte har träffat honom på över 3 år så det ska bli roligt och sen ska jag förstås fira jul och nyår.

 

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards