maskrosjossi

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Jossi .. - 15 december 2014 12:51

                                                  
                    HejHej Igen!!!

Sitter nu på vårdcentralen i Övertorneå och väntar på att 3 bussen ska fara tillbaks till Pello och om ni undrar varför jag är i Övertorneå och det är därför att jag var tvungen att kolla min mage för jag hade problem med den så det var därför jag sitter här nu och har skiiiiiit tråkigt och det var tänkt att jag skulle fara med 5 i 12 bussen tillbaka till skolan men det blev aldrig det och det tycker jag är rätt så tråkigt för jag hade hellre vart i skolan än här på vårdcentralen och tråkat ihjäl mig menmen det är ingenting att göra något åt det det är därför i såna situationer man önskar att man hade körkort så att man bara kunde köra till skolan på en gång efter att man hade vart i vårdcentralen men nu har jag 2 till 3 år kvar tills jag får körkort och jag ska säga att jag väntar rätt så mycket tills jag får det faktiskt även om det kommer att ta lite tid.

 

Men nu har jag inge mer att skriva och får bara vänta och önska att tiden ska bli 3 så jag får åka hem för jag orkar inte vänta hur länge som helst till att bussen ska komma så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards