maskrosjossi

Direktlänk till inlägg 10 februari 2015

Den 9:e februari.

Av Jossi .. - 10 februari 2015 17:41

hejhej igen.
Klockan halv 7 på morgonen igår alltså den 9:e februari så var min älskade pappa med om en trafikolycka i kaunisvaara trakten.
Han var på väg till jobbet i kaunisvaara och var kanske lite stressad och nog rätt så trött för pappa och mamma hade vart på bröllop i Finland och hade kommit hem dagen före på kvällen och när jag pratade med pappa dagen innan olyckan hände så lät han väldigt trött ska jag säga för vi pratade drygt 2,5 minuter så det var inte så länge vi pratade men hur som helst så hade han en plogbil framför sig som körde kanske lite sakta och pappa tänkte köra om plogbilen för det kanske var för mycket snörök och när han körde om så kom en timmerbil mötande och det blev frontalkrock mellan pappas bil och timmerbilen och när olyckan hade skett så kom poliser och brandmän och kanske ambulanspersonal till platsen och fick klippa loss bilen så man kunde ta ut min pappa för han satt ju fast där och kunde inte komma loss för han var ju så allvarligt skadad och när dom klippte loss bilen så avled pappa där. När jag och min familj och släktingar fick reda att pappa först hade vart med om en trafikolycka och att han hade avlidit på platsen så kom det en otroligt stor chock för mig och jag grät så otroligt mycket och jag var också arg och ledsen och jag hade ont i magen så det var inte klokt och jag har fortfarande väldigt ont i magen och är väldigt ledsen när jag tänker på det för han är ändå min pappa och jag trodde faktiskt han skulle klara sig eftersom han är så stark men tydligen var han alltför skadad så hans kropp och hjärta orkade inte mer.
Så nu är jag i alla fall hemma från skolan för jag har ingen energi kvar.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Vila i frid älskade pappa <3 <3
Vi syns snart i himlen

 
 
Ingen bild

Moa

10 februari 2015 18:45

så otroligt sorgligt. väldigt ledsen för er skull, han kommer alltid finnas i ditt hjärta <3 kram

Jossi ..

17 maj 2016 18:51

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossi .. - 8 maj 2016 20:25

Hejhej igen! Innan jag skriver så vill jag påminna er att skriva frågor på min blogg som jag kan svara på för just nu är det ingen som har skrivit frågor på bloggen så skriv gärna frågor om ni kommer på några. Hur som helst så har jag vart i Finl...

Av Jossi .. - 23 mars 2016 19:08

Hallå. Ursäkta att jag inte har bloggat på ett tag men det är för att jag har haft ganska mycket i skolan osv. Det som har hänt sen sist jag skrev är att jag har för första gången sen jag flyttade till kottis på min kusins bröllop, där det var otrol...

Av Jossi .. - 9 februari 2016 10:07

Hejhej igen! Idag är det exakt 1 år sedan min mest älskade och käraste pappa lämnade oss här på jorden. Jag saknar honom fortfarande oerhört mycket och hoppas verkligen att vi kommer ses snart i himmelen. Det har blivit lite bättre sen han gic...

Av Jossi .. - 11 januari 2016 19:36

Hejhej igen! Det var verkligen ett tag sen jag skrev på den här bloggen, jag ska försöka skriva mer här. Sist jag skrev så har det hänt mycket. Jag har hunnit flytta till ett annat familjehem som är 2 km utanför ötå, en liten by som heter Haap...

Av Jossi .. - 18 oktober 2015 20:46

Hejhej igen! I helg så har jag tillsammans med min syster varit till Sthlm för att Maskrosbarn firade 10 år så dom hade en gala där så vi ville vara där då. Galan var på fredag från klockan 4 till klockan 9 på kvällen. Jag ska säga att förutom lägre...

Ovido - Quiz & Flashcards