maskrosjossi

Alla inlägg den 16 februari 2015

.

Av Jossi .. - 16 februari 2015 18:48

Hej Hej Igen!


Idag har jag vart första dagen i skolan på en vecka efter att pappa gick bort och det kändes rätt så jobbigt att vara där och jag försökte i alla fall vara där också och det gick ganska bra men jag ville åka hem med halv 1 bussen för det blev lite jobbigt trots allt i skolan.

Den här veckan så är det väl skola i alla fall och sen så på torsdag är det utsjungning i pajal och planering för pappas begravning klockan 2 så det blir att vara hemma från skolan den dan och sen nästa vecka så blir det tandläkare,skola,begravning och sen minnestund direkt efter begravningen så det blir nog en tuff vecka då men men det finns ingenting man kan göra.

Den här natten har jag sovit lite bättre i alla fall och det tycker jag är skönt att inte få tänka så mycket på pappa under natten så man får svårt att sova också och jag tror att jag kommer ha svårt att sova i några veckor nu tills det har börjat kännas bättre och att det har lugnat ner sig också.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3




En låt som pappa tyckte väldigt mycket om



Ovido - Quiz & Flashcards