maskrosjossi

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Jossi .. - 19 juni 2014 17:40

Hejhej igen!
Förra veckan hade vi skolavslutning först på onsdag klockan 8 på morgonen och då fick jag vakna klockan 6 och då kan jag säga att jag var trött men det var bara att kämpa sig upp ändå. Sen på kvällen for jag och min ena syster till Pajala för att kolla min äldsta systers bal och det var roligt att göra det och jag tyckte att hon var fin i sin klänning. Sen på fredag så var det studenten i Pajala klockan 12 och det var också roligt att kolla på och hon var fin där också och sen efter vi hade vart i kyrkan så for vi till syrran på studentfika och det också var roligt där vi samt tog några bilder.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Bild på några av oss på skolavslutningen!

Bild på oss 3 systrar!

Bild på kära syrran!

Bild på mamma och vi systrar!

Bild på mammas goda tårta!

Ovido - Quiz & Flashcards