maskrosjossi

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Jossi .. - 3 juni 2014 20:28

Hejhej!
Nu är det äntligen juni och bara 22 dagar kvar tills jag fyller år och dom dagarna kommer att gå så otroligt snabbt så man knappt hinner ens tänka.
Idag har det varit otroligt varmt ute och i solen så har vi haft 33 grader och det är varmt och imorgon så hade dom tydligen lovat 26 grader med sol men vi får ju se om det blir det men man kan ju hoppas att det blir det för jag tycker det är otroligt skönt att sitta ute i solen och sola men man kan ju inte heller sitta för länge heller och göra det för det kanske blir för varmt men i juni månad så brukar det vara varmt och då vet man också att det är sommar.
Snart är det skolavslutning och jag hoppas verkligen att jag kan vara med på den eftersom att jag har opererat mig och jag vill vara med på den men om jag inte kan så är det ju ingenting man kan göra nånting åt och sånt är livet.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram ?????

Jag ?

Ovido - Quiz & Flashcards