maskrosjossi

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Jossi .. - 26 februari 2014 08:44

HejHej igen!!


Äntligen är det snart sportlov och det ska bli så otroligt skönt med det för då får man sova ut ordentligt. Innan dess dess så har vi först idag en helt vanlig dag och det är inte så roligt och jag önskar att tiden kan gå lite snabbare så att klockan typ kan vara typ 3 nu så jag får fara hem igen och sen är det bara torsdag kvar och då har vi först lektioner ungefär till klockan 1 och sen så ska vi fara till ötå på UF-mässa och vara där till  klockan 6 sen så ska vi kolla en film från 6 till klockan 8 och sen så får vi fara hem och då är vi komplediga på frdag och det är så skönt och jag längtar tills det blir fredag för jag är seriöst less på skolan nu och det är seriöst hur länge som helst kvar av skolan men det är ingenting man kan göra nånting åt och man måste ju gå i skolan. På sportlovet så ska jag sova ut och sen försöka vara ute och sen så ska jag fara till levi och först bada och sen bowla och sen äta och sen åka tillbaka hem igen och det ska faktist bli rolit att bowla och fara till levi och det enda som inte är så bra med det är att jag måste vakna rätt så tidigt för från pajal så ska vi åka klockan 8 så från pello så måste vi åka nångång vid klockan 20 övr 7 så då måste jag vakna vid 20 över 6 eller halv 7 och jag är inte direkt morgonpigg för jag är morgontrött. Så det ska bli ändå otroligt skönt med sportlov och sen är det bara 5 och en halv vecka kvar till påsklovet och då så ska jag till stockholm och det blir också roligt och sen är det inte så många veckor kvar tills det blir sommarlov och sen så börjar jag gymnasiet och det blir roligt.


Men nu har jag inge mer at skriva så hejdå och kram <3 :)

Ovido - Quiz & Flashcards