maskrosjossi

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Jossi .. - 17 februari 2014 09:19

HejHej Igen!!

Nu är det skola igen då och det är inte så värst kul för jag tycker inte om skolan alls och jag önskar verkligen att tiden går fortare för jag vill ha sommarlov nuuuuu för jag är så less på skolan och om vi hade typ börjat klockan 12 och slutat 3 varje dag så hade jag tyckt om skolan lite bättre men nu gör jag inte det för vi börjar skolan klockan 8 vvarje dag och slutar på måndagar,onsdagar och torsdagarklockan 3 och det är inte alls kul och på tisdagar och fradgar så slutar vi klockan 1 och det är i alla fa.ll lite bättre och under helgen så har det varit så roligt för på lördag så var det damstaffett i längdskidor och charlotte kalla åkte sist och det var det som var så bra sverige var 26 sekunder bakom trean och charlotte kalla var så bra och åkte förbi och började leda istället och vi fick gulld och charlotte var bara så bääst för vi fick guld för första gången och dom som åkte i damstaffetten var Emma Wiken,Anna Haag, Ida ingemarsdotter och charlotte kalla och dom bästa utav tjejerna i längdskidor tycker jag i alla fall och sen på herrstaffetten så var det också så bara bra alltså för vi fick guuuuld då också och det andra guldet på två dagar och jag är bara så glad över det för marcus hellner åkte sist och han var så duktig så det var inte klokt och det var ju  charlotte kalla pckså och båda 2 var ju helt grymma och marcus hellner han var så stark och gav aldrig upp och jag är så stolt över både charlotte och Marchus och den veckan som är kvar hoppas jag att det också går bra att dom får guld eller åtminstone en medalj fast det allra bästa är ju att vi får guld nu när det är den sista veckan och sen måste man ju vänta i 4 år innan man kanske får guld igeneller när man få se på os och då hoppas man ju att os ska vara på svt1 eller 4:an för det är ju vissa som inte har alla kanaler och det är ju inte så kul och sen kanske inte marcus och cahrlotte åker skidor nå mer för dom kanske har ledsnat eller så kanske dom har blivit så gamla att dom inte får vara med i os nå mer vad vet jag och marcus hellner ska ju bli pappa och han kanske ska vara pappaledig och inte kan åka på grund av det så vi får ju se om dom ska vara med i os nå mer och man kan ju alltid hoppas att dom ska vara med i det för dom är ju så fruktansvärt duktig på att åka skidor även om dom inte skulle komma på en bra placering så tycker jag att dom är duktiga i alla fall och i herrstaffetten så åkte lars nelson,daniel rickardsson,johan olsson och marcus hellner och tidigare så var ju johan olsson med i 5 milen och det var ju förra våren han var med och det var också jätte bra för han var trött och orkade knappt åka nå mer och vi fick guuld då också och det var jätte bra och jag var glad då också att han gjorde det så bra.


Nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards