maskrosjossi

Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Jossi .. - 5 juli 2014 18:35

Hejhej igen!
Igår så var jag till Ann-Sofie och hade fredagsmys och såg på en film som hette the lego movie och den var helt okej att titta på och det var roligt.

Idag har jag varit till Pajala marknad och gått tillsammans med min syster och vi kollade runt och jag köpte en iphoneplanbok och sockar där på marknaden och jag tyckte att vädret var bra det var soligt och varmt precis som alltid när det är Pajala marknad och jag åkte inga karuseller nu för med tanke på min rygg så vill jag ta det lite lugnt eftersom att jag har opererat ganska nyligen men det var ju roligt ändå att gå på Pajala marknad.

Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram :) <3

Sötisen Milla.

Fredagsmys och film hos syrran.

Pajala

Ovido - Quiz & Flashcards