maskrosjossi

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Jossi .. - 31 januari 2014 11:36

HejHej!!


Då var det helg igen och det ska bli så otroligt skönt för jag tycker om helgen för då får man sova och bara ta det lugnt och det är ju chill.Under helgen som kommer så ska jag bara ta det lugnt för jag har rätt så ont i halsen och jag fick typ det igår och då började det kännas att jag skulle få ont i halsen annars på helgen så ska jag nog vara med min syster och sen kolla på mello för den börjar imorron kväll och jag är sjukt taggad inför det så det blir roligt och sen börjar vi skolan först på tisdag för vi har studiedag så vi får vara lediga då och då så ska jag till pajala skola och hälsa på och det blir roligt för jag har inte sett dom sen jag slutade skolan i pajala och jag gick där senast i 7:an och det var ju ungefär 2,5 år sen jag var dit så det var ett tag sen så det ska bli roligt att få träffa dom på måndag och om vi inte hade vart ledig på måndag så hade inte jag fått fara och hälsa på dom alls kanske och då hade det inte vart så roligt så det är så tur att vi är lediga på måndag och om vi har nå fler studiedagar och inte pajala skola har det så kan jag kanske få fara och hälsa på dom igen då fast jag tror inte vi har det på ett tag efter det på måndag och så kanske vi har det och då hoppas jag förstås att jag då okcså får fara och häsla på dom för nästa år så kan jag ju inte fara och hälsa på dom för då har ju dom försvunnit ut i gymnasiet och jag antar att vissa av dom kanske inte är i pajala under gymnsiet.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och krm <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards