maskrosjossi

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Jossi .. - 20 september 2013 11:20

HejHej Igen!


Det var ett tag sen jag skrev.


Förra helgen så var vi i Seskarö som ligger just utanför Happis och i Seskarö så var det helt underbar. På lägret var det helt underbara människor och det var människor från både Åbo och Kokkola som ligger i Finland och dom mäniskorna var också helt fantastiska och det som glädje mig med det är att för det första så spelade och sjöng det jätte bra och när de spelade så tänkte jag att jag vill också spela så där bra gitarr och sen för det andra så pratade också jätte klokt och bra så att man förstod vad dom sa och sen för det tredje så var det en ny sång som var helt fantask fin och den heter For the sake of the world.


Nu idag så längtar jag så otroligt mycket efter alla från lägret speciellt 3 stycken som heter Sandra,Josef och Hilda och Sandra och Hilda är mina andra kusiner och Josef har jag känt sen tidigare.


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kram <3  


Ovido - Quiz & Flashcards