maskrosjossi

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Jossi .. - 5 november 2012 11:34

HejHej!!!!!!!


Nu är det dags för skolan igen efter ett så rasande fort höstlov  


Och nu är det 7 veckor kvar utav skolan innan vi får 3 veckors jullov och det är väldigt skönt men jag tycker att det är mer fuskigt att min syster får 6 veckors jullov för direkt efter när vi börjar skolan igen så far hon till thailand i 3 veckor och det är de som jag tycker är fuskigt för i thailand så får hon sol och värme och bad och sen äta god mat där borta men jag ska tänka positivt i alla fall att jag också nångång får fara utomlands när hon inte far.


Men hur som helst så har skolan i alla fall börjat och det är inte så värst kul för som jag har sagt så är man trött och man orkar inte så mycket och för den delen så man inte ge upp och försöka kämpa i några år till innan man får pusta ut ett litet dag    


Men nu har jag inge mer att skriva så hejdå och kraaam<3  

Ovido - Quiz & Flashcards